Val op met digital signage

Wil je op een speelse en informatieve manier meer klanten winnen? Of is het tijd dat je je winkel een nieuw en modern uiterlijk geeft? Dan kun je digital signage overwegen. Bedrijven zoals Qyn kunnen je hier perfect mee helpen. Door strategisch een aantal schermen te plaatsen, waarop je reclame, feitelijke informatie, acties of andere wetenswaardigheden kunt uitzenden, kun je doelgericht een select aantal klanten bereiken en betrekken bij je bedrijf. Het is dan ook geen wonder dat digital signage, ook wel narrowcasting of beeldkrant genoemd, een snelgroeiende marketingstrategie is en je dit steeds vaker, zowel binnen als in het straatbeeld, tegenkomt.

Touchscreen om klanten te betrekken

De mogelijkheden van digital signage gaan heel ver. Plaats een touchscreen met daarop productinformatie en je kunt de klant op een interactieve manier helpen met het kiezen van een aankoop. Daarnaast kun je touchscreens ook gebruiken om om feedback te vragen, om alvast een bestelling te doen zodat de ze klaar is als de klant aan de beurt is of zelfs door een spelletje toe te voegen over je bedrijf, zodat de klant op een speelse manier de informatie die je aanreikt zal onthouden en doorvertellen.

Een LCD-scherm geeft je mogelijkheden

Naast touchscreens kun je ook kiezen een aantal schermen te plaatsen in je winkel, je kantoor, je etablissement of je bedrijf, waarop je zelf bepaalt welke informatie je wilt laten zien. Doel je op klanten, dan kun je actuele informatie plaatsen over de verkoopcijfers, de producten, acties of bestsellers. In een kantoor kun je de werknemers informeren over de huidige stand van zaken, over het weer, de bus tijden of persoonlijke prestaties. Je kunt ervoor kiezen meerdere schermen naast elkaar te plaatsen, voor een modern en speels uiterlijk en hierop reclamefilms of andere videobeelden laten zien. De mogelijkheden zijn eigenlijk eindeloos en met digital signage in jouw bedrijf kun je mensen bereiken, informeren, betrekken, entertainen en bovenal behouden.